Bilen er i skrivende stund en av to 
    Integraer i Norge med sort farge (starlight black). Sort farge er den desidert peneste på Integra spør du meg, og er dessuten vanskelig å få tak 
    i. Bilen er i så måte 
    ganske ekslusiv
     .
.
    
	
	Historie
    Jeg kjøpte bilen 17. januar 2003.
Bilen har skadefri historie, foruten en liten ripe som ble omlakkert på bakfanger, og ble kjøpt ny i Tyskland.
Han som kjøpte den ny (Michael Schumacher som han het 
     ) 
    bytta den inn hos samme Honda forhandler som han kjøpte
den av da han skulle ha ny bil. Solgt videre av forhandler til 
	Rune Brath i Oslo 
    i april 2002 (28000 km). Rune er en ekte Honda entusiast og driver med 
    import og salg av japanske sportsbiler med Honda som hovedmerke. Han solgte den 
    derfor videre til Espen Hansen i Porsgrunn allerede i september 2002 ved 35000 km. 
    Espen er en Honda fanatiker av de skjeldne, og har tidligere hatt blant 
    annet en Prelude som ble kåret til nordens beste shine. Stol på meg når jeg 
    sier at Integraen som en følge av dette har blitt pedantisk vedlikeholdt
) 
    bytta den inn hos samme Honda forhandler som han kjøpte
den av da han skulle ha ny bil. Solgt videre av forhandler til 
	Rune Brath i Oslo 
    i april 2002 (28000 km). Rune er en ekte Honda entusiast og driver med 
    import og salg av japanske sportsbiler med Honda som hovedmerke. Han solgte den 
    derfor videre til Espen Hansen i Porsgrunn allerede i september 2002 ved 35000 km. 
    Espen er en Honda fanatiker av de skjeldne, og har tidligere hatt blant 
    annet en Prelude som ble kåret til nordens beste shine. Stol på meg når jeg 
    sier at Integraen som en følge av dette har blitt pedantisk vedlikeholdt
     . 
    Han hadde etter som jeg skjønte lignende planer med Integraen, men heldigvis 
    for meg ombestemte han seg da han heller ville ha en S2000 eller en nyere 
    Civic Type-R til dette. Han solgte meg derfor bilen allerede i januar 2003 
    ved 42000 km.
. 
    Han hadde etter som jeg skjønte lignende planer med Integraen, men heldigvis 
    for meg ombestemte han seg da han heller ville ha en S2000 eller en nyere 
    Civic Type-R til dette. Han solgte meg derfor bilen allerede i januar 2003 
    ved 42000 km. 
    
    10000 km og 20000 km service er gjort i Tyskland. 30000 km service gjort av Skotvedt (Honda) i Oslo. 40000 km service gjort av Honda i Skien. Alle servicer er selvfølgelig gjort av merkeforhandler, 
    og jeg har
papirer og kvitteringer på alt av servicer og alt av utstyr.
	
	Bilen solgte jeg videre i juni 2006 til en heldig eier på vestlandet. Det 
	var veldig trist å selge den, men jeg følte det var på tide med noe annet. 
	Integraen er mest sannsynlig den morsomste bilen jeg har prøvd uansett 
	effekt og klasse, og den vil alltid ha en spesiell plass i mitt bilhjerte.
    
    Diverse
    ITR #2113 media
    ITR #2113 bildegalleri
ITR #2113 dagbok
    ITR #2113 drivstoff forbruk
    ITR #2113 modifiseringer
    ITR #2113 deler selges
Originalt utstyr på bilen
    Det eneste tilleggsutstyret bilen ble levert med fra fabrikk er airbag på fører -og passasjerside. 
    Foruten om det ble bilen  kun levert  med standard utstyr. Dette for å spare vekt, selvsagt
     . 
    Ekstrautstyr inkluderer likevel ikke mer enn kun aircondition, og eventuelt 
    stereo og alarm som kan leveres fra fabrikk. Standard utstyr på bilen er:
. 
    Ekstrautstyr inkluderer likevel ikke mer enn kun aircondition, og eventuelt 
    stereo og alarm som kan leveres fra fabrikk. Standard utstyr på bilen er:
Startsperre
Elektriske speiler
Elektriske vinduer
Sentrallås
ABS
Progressiv servostyring
Vertikal justering av rattstamme
Høydejusterbare nærlys
    
    Se om Integra-siden for mer utfyllende info om 
    standard utstyr.
      
        |  |  | 
      
        | Påkostet utstyr slik bilen står pr. nå | Pris | 
      
        | OEM Honda racing pedaler | 1500 | 
      
        | OEM Honda racing fotstøtte | 500 | 
      
        | OEM Honda Integra Type-R gulvmatter | 1000 | 
      
        | Innvendig rens samt lakkrens med teflonbehandling (9. 
        oktober 2002) | 1700 | 
      
        | Fjernbetjent DEFA alarm med jekkesensor | 4900 | 
      
        | Sony CDX-MP40 cd og mp3 spiller | 2100 | 
      
        | OEM Honda
        
        skvettlapper foran og bak (195kr +250kr) | 445 | 
      
        | Tectyl og støybehandling 
(24. juni 2003) | 3700 | 
      
        | Cobalt Friction G3000 Premium bremseskiver foran | 2000 | 
      
        | Cobalt Friction Spec(VR) bremseklosser foran | 1200 | 
      
        | Cobalt Friction G3000 Premium bremseskiver bak | 1300 | 
      
        | Cobalt Friction GT-Sport bremseklosser bak | 700 | 
      
        | Idol Motorsport custom made cat-back | 9960 | 
      
        | Erstatningsrør for katalysator | 1245 | 
      
        | Toda Racing 4-2-1 grenrør | 7990 | 
      
        | Mugen Air Intake | 5500 | 
      
        | Volk Racing TE37 felger | 13092 | 
      
        | Fjernet servostyring | 1000 | 
      
        | Energy Suspension shift linkage bushings | 300 | 
      
        | Omnipower Camber kit | 1000 | 
      
        | Spoon
		
		Sports 
		tappeplugger | 560 | 
      
        | Mocal 19 raders oljekjøler | 4000 | 
      
        | Mugen motorfester | 2000 | 
      
        | Justerbare gule Koni dempere | 4940 | 
      
        | Toda racing chromoly svinghjul | 3500 | 
      
        | Original clutch lamell med Action 907kg trykkplate | 1500 | 
      
        | Y21 spec. 4. og 5. gir | 3000 | 
      
        | Mugen bakre tårnbeinstag | 2500 | 
      
        | Lettet OEM reimhjul | 1000 | 
      
        | Endyn breather kit | 2000 | 
      
        | Outaw Engineering intake manifold spacer kit | 1000 | 
      
        | Autometer oljetemperatur måler | 1000 | 
      
        | Fastline Performance oil pan baffles | 1000 | 
      
        | ARP topplokksbolter | 1500 | 
      
        | Mugen topp pakning | 1500 | 
      
        | PR3-2 JDM topp med kun 11000km (byttet 17.04.06 v/ 
		98500km) | ~ | 
      
        | Sum: | 92135 | 
      
        |  |  | 
      
        | For mer info om hver av modifiseringene sjekk
		modifiseringer-siden. |  | 
      
        |  |  | 
      
        | Langsiktige planer for bilen | Pris | 
      
        | Fastline Performance,
		
		Performance
		
		Shifter | 140$ | 
      
        | Polyurethane
		
		foringer | ~500$ | 
      
        |  |  |